فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: طرح های اساسی، اولویت دستگاه های اجرایی استان باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: طرح های اساسی، اولویت دستگاه های اجرایی استان باشد.

به گزارش خبرنگار قلم لر، سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه درست است که سپاه دارای رده و قرارگاه‌های مختلف است، افزود: با این وجود “سپاه” یکپارچه و در خدمت مردم است.

وی با اشاره به اینکه اگر سایه جنگ بر سر مملکت نبود؛ لباس ما کارگری برای خدمت به مردم می‌شد، خاطر نشان کرد: اما اینک بخشی از توان سپاه درگیر مسائل دفاعی، امنیتی، فرهنگی و… است و علت آن وضعیتی‌ست که دشمن بر مملکت ما تحمیل کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) تصریح کرد: قرارگاه خاتم به‌عنوان جایگزین همه ظلم‌های دنیا که به ایران می‌شود از حیث سازندگی و اقتصادی این خلأها توسط قرارگاه خاتم پرشده است.

سردار کشکولی خاطر نشان ساخت: جاده جدید پلدختر به خرم‌آباد یک مژده به مردم است حتی اگر ۵ سال دیگر افتتاح شود.

وی با بیان اینکه جاده خرم آباد _ پلدختر پروژه سنگینی است، افزود: این پروژه دارای تونل‌های سختی است ولی گشایشی برای مردم منطقه محسوب می شود و ما بابت آن خوشحالیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: از دستگاه‌های محلی خواهش داریم که اولویت‌ها را روی طرح‌های اساسی همانند سد معشوره، راه‌آهن دورود _ خرم‌آباد، آزادراه خرم آباد _ اراک و از این دست پروژه ها بگذارند.

سردار کشکولی با بیان اینکه ما ظرفیت محلی سپاه در اختیار قرارگاه می‌گذاریم، بیان داشت: اگر نیاز به هماهنگی محلی باشد با وکالت قرارگاه، مشکلات را پیگیری و حل می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هم افزایی و هم پوشانی سپاه استان و قرارگاه خاتم برای خدمت به مردم است.

همچنین ببینید :
پیامدهای مخرب برنزه کردن پوست با استفاده از دستگاه در محیط‌های روبسته

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه از زمانی که قرارگاه وارد استان شده موجب تحولات شده‌اند، افزود: علی رغم اینکه جوسازی های زیادی برای پروژه زیرگذر بهارستان شد اما زیرگذر تکمیل و افتتاح شد و گشایشی در ترافیک آن منطقه صورت گرفت.

سردار کشکولی به تفاهم نامه قرارگاه خاتم و وزارت بهداشت و درمان برای ساخت ۲ بیمارستان و تعداد زیادی خانه بهداشت اشاره کرد و گفت: زمان تصدی سردار عبدالهی فرمانده وقت قرارگاه و آقای بازوند استاندار وقت و همچنین وزیر بهداشت در جلسه انعقاد تفاهم نامه مذکور حضور داشتم  که بنا بود ۲ بیمارستان در خرم آباد و کوهدشت ساخته شود و وزیر بهداشت پیشنهاد داد که خانه های بهداشت را هم قرارگاه احداث کند و عدد بالایی هم بود.

وی گفت: یک تفاهم کلی منعقد شد اما بنا بود معوض ساخت بیمارستان جدید، زمین فعلی بیمارستان عشایر را بدهند که ظاهرا منتفی شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان داشت: برای احداث خانه های بهداشت نیز باید پیگیری از سوی مسوولین استانی صورت گیرد که چرا که زمین معوض و یا پولی بابت ساخت به قرارگاه پرداخت نشده است.

 

 

  • نویسنده : مصطفی باقری