فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) گفت: تمام تلاش ما فعال نگه‌داشتن پروژه‌های عمرانی لرستان است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) گفت: تمام تلاش ما فعال نگه‌داشتن پروژه‌های عمرانی لرستان است.

به گزارش خبرنگار قلم لر، سردار سعید محمد در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه خاتم از پروژه‌هایی که در استان فعالیت هستند، طلب ۵۶۵ میلیاردی دارد.

وی بابیان اینکه تمام تلاش ما فعال نگه‌داشتن پروژه‌هاست، افزود: قطعات ۲،۳ و ۴ آزادراه خرم‌آباد اراک ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: این پروژه مسیرهای بسیار سخت و صعب‌العبوری دارد و طولانی‌ترین تونل‌های آزادراهی مربوط به این آزادراه است.

سردار محمد با اشاره به اینکه در قطعه یک این پروژه معارض داریم، اظهار داشت: امیدواریم مجموعه مدیریت استان برای برطرف کردن این معارضین اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه به‌صورت مشارکتی ۶۰ درصد وزارت راه و شهرسازی و ۴۰ درصد قرارگاه خاتم است و امیدواریم با تزریق اعتبارات بتوانیم به تعهد زمانی خود عمل کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به اینکه در بحث مالیاتی دچار مشکل هستیم، افزود: همچنین امیدواریم مجموعه استان برای برطرف کردن این مشکل به ما کمک کنند.

سردار محمد با اشاره به قراردادهای منعقده بین قرارگاه و شهرداری خرم‌آباد، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها زیرگذر بهارستان است که هم‌اکنون تکمیل‌شده و از استاندار تقاضا داریم که رسماً این پروژه را افتتاح کنند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های شهری قابل توسعه هستند و قرارگاه این آمادگی را دارد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بابیان اینکه قرار بود در این پروژه تهاتر ملکی صورت بگیرد، تصریح کرد: اما این اتفاق نیفتاد و هم‌اکنون ۵۱ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه از شهرداری خرم‌آباد طلب داریم.

همچنین ببینید :
سوء استفاده از مرگ دکتر بخشی برای اغراض شخصی و سیاسی جفا در حق جامعه پزشکی است

 

  • نویسنده : مصطفی باقری