مسابقه ویلچررانی معلولین و پیاده‌روی پرسنل بهزیستی با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد. به گزارش قلم لر، هم‌زمان با هفته بهزیستی و با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان این اداره و جمعی از معلولین، برنامه پیاده‌روی کارکنان و مسابقات ویلچررانی بین معلولان بهزیستی استان برگزار شد.

مسابقه ویلچررانی معلولین و پیاده‌روی پرسنل بهزیستی با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد.

به گزارش قلم لر، هم‌زمان با هفته بهزیستی و با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان این اداره و جمعی از معلولین، برنامه پیاده‌روی کارکنان و مسابقات ویلچررانی بین معلولان بهزیستی استان برگزار شد.

در این مراسم توکلی ضمن تبریک هفته بهزیستی به کارکنان و معلولین و تشکر از فعالیت‌های جامعه معلولین اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزش و نشاط و سلامتی برای انسان و بخصوص معلولین لازم و ضروری است این برنامه اجراشده است که امیدوارم در بین معلولین تداوم یابد.

وی بیان کرد: مهیاکردن شرایط برای حضور دائم معلولین در جامعه باعث می‌شود معلولین به توانمندی خویش واقف شوند و خود را جدا از جامعه ندانند.

توکلی تصریح کرد: در استان لرستان ۵۰ هزار خانواده معلول تحت پوشش اداره بهزیستی می‌باشد که تعداد ۹۵۰ نفر از آنان بیماران ضایعه نخاعی می‌باشند که از خدمات سازمان ازجمله حق پرستاری، توزیع وسایل کمک توان پزشکی و بازدیدهای تیم سیار استفاده می‌نمایند.

در پایان به نفرات اول تا پنجم به‌رسم یادبود و ترویج فرهنگ ورزش و نشاط هدایایی اعطا شد.

  • نویسنده : الهام انوری
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان