عباس فتحی گفت: لرستان به‌عنوان یک استان توانمند در ورزش دوومیدانی توانست میزبانی خوبی داشته باشد.

عباس فتحی گفت: لرستان به‌عنوان یک استان توانمند در ورزش دوومیدانی توانست میزبانی خوبی داشته باشد.

به گزارش قلم لر، فتحی در حاشیه برگزاری مسابقات دوومیدانی جوانان کشور که به میزبانی خرم‌آباد برگزارشده بود با اشاره به سطح کیفی میزبانی، اظهار کرد: لرستان به‌عنوان یک استان توانمند در دومیدانی توانست از عهده میزبانی مسابقات بربیاید.

او مسابقات را از بخش بانوان شروع کردیم و بخش پسران نیز امروز به پایان رسید، افزود: بیش از ۳۰۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند و رقابت‌ها در ۲۲ ماده در هر مقطع برگزار شد.

این مربی دوومیدانی سطح کیفی میزبانی لرستان را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: میزبانی لرستان مانند استان‌های برخوردار بود و هیچ مشکلی در این خصوص وجود نداشت.

او بابیان اینکه سطح ورزشکاران در مواد مختلف دوومیدانی ماده به ماده فرق می‌کند، خاطرنشان کرد: در یکسری از مواد عالی بودیم و در مواد دیگر هم لااقل عادی نبودیم ولی این رکوردها نشان می‌دهد در مسابقات انتخابی تیم ملی رکوردها خیلی بهتر خواهد بود.

فتحی همچنین با تقدیر از برگزارکنندگان مسابقات و دستگاه ورزش و جوانان لرستان و هیئت دومیدانی استان، عنوان کرد: پیست دوومیدانی مجموعه تختی در برگزاری مسابقات قابل‌قبول است ولی تجهیز سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم‌آباد ازلحاظ زیرساختی برای آینده این ورزش بسیار امیدوارکننده است.

همچنین ببینید :
استادیوم 15 هزار نفری خرم‌آباد در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است 
  • نویسنده : زینب فیضی