معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به لرستان از پروژه‌های زیرساختی حمل‌ونقل در دست اجرای این استان‌ بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به لرستان از پروژه‌های زیرساختی حمل‌ونقل در دست اجرای این استان‌ بازدید کرد.

به گزارش قلم لر، خیرالله خادمی در بازدید از محور دورود _ الیگودرز _ داران طول این محور را ۱۵۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۱۰ کیلومتر از این مسیر زیر عبور ترافیک قرار دارد.

وی طول قطعات اجرایی در این بزرگراه را ۲۵ کیلومتر دانست و افزود: از این میزان ۷ کیلومتر زیر عبور قرار دارد و ۱۸ کیلومتر نیز در مرحله عملیات آسفالت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل شدن این محور را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: در بازدید امروز پروژه بسیار فعال بود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته احداث باند دوم ۹ کیلومتر از این محور در استان لرستان طی چهار ماه آینده تکمیل خواهد شد.

خادمی افزود: برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان سال جاری ۲۰ کیلومتر دیگر از این محدوده تکمیل و زیر عبور ترافیک قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در این سفر همچنین در بازدید از کنارگذر دورود گفت: عملیات اجرایی این کنارگذر به طول ۱۲ کیلومتر به همراه چهار تقاطع غیره مسطح با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجرا است.

وی با اشاره به مشکلات تملک اراضی در این کنارگذر ادامه داد: با توجه با مشکلات ارزیابی در احداث کنارگذر‌ تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تملک اراضی در این محدوده هزینه شده است.

خادمی در بازدید از عملیات اجرایی پروژه محور ازنا- شازند در استان لرستان نیز یادآور شد: محور ازنا_شازند يكي از مهم‌ترین محورهاي ارتباطي کری دور شمال-جنوب كشور است که تزريق اعتبار مناسبي براي اين پروژه از محل اعتبارات مصوب بودجه سال ١٣٩٧ صورت گرفته است.

همچنین ببینید :
تغییرِ معنادار با عزل عزتی! / انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

وی تصریح کرد: امیدواریم ١٨ كيلومتر اين محور با پيشرفت فيزيكي ٨٠ درصد در پاييز سال جاری به‌صورت چهار خطه زير عبور ترافيک قرار می‌گیرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی