به گزارش قلم لر، سید علی کریمی در جریان مسابقات قهرمانی کشور به خبرنگاران، اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که امروزه...

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: سطح برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در خرم‌آباد بسیار عالی است.

به گزارش قلم لر، سید علی کریمی در جریان مسابقات قهرمانی کشور به خبرنگاران، اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که امروزه شرایطی در ورزش لرستان فراهم‌شده که در رشته‌های متنوعی میزبان مسابقات قهرمانی کشور هستیم و در تقویم اجرایی سال ۹۷ سعی بر این بود که رشته‌های که در بحث قهرمانی و در حوزه المپیکی هستند در لرستان میزبانی را انجام دهیم.

او افزود: خدا را شاکریم برای اولین بار در استان میزبانی مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور هستیم که در این راستا آقای سیاوش سپهوند رئیس هیئت دوومیدانی استان و مجموعه کاری ایشان زحمات زیادی را انجام داده‌اند تا میزبانی به نحو احسن برگزار شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به سطح عالی برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی جوانان در دو بخش برگزار می‌شود که در بخش بانوان روز اول برگزار شد و ۱۸ تیرماه روز دوم برگزار می‌شود و همچنین در بخش آقایان در تاریخ ۲۰ و ۲۱ تیرماه برگزار خواهد شد.

کریمی گفت: تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت کرده‌اند ازلحاظ فنی شرایط بسیار خوبی رادارند و این خیلی برای دوومیدانی لرستان نویدبخش است و امیدواریم که ورزشکاران بتوانند در این مسابقات خودشان را نشان دهند و رکوردهای خوبی ثبت شود.

او خاطرنشان کرد: در بحث سالن سرپوشیده دوومیدانی شهید ناصر کریمی که با حضور وزیر ورزش افتتاح شد یکی از مجموعه‌هایی که دارای زیرساخت‌های بسیار خوب و استانداردهای بسیار عالی می‌باشد که امیدواریم بتوانیم میزبان مسابقات ملی، بین‌المللی و آسیایی در این سالن باشیم.

همچنین ببینید :
استادیوم 15 هزار نفری خرم‌آباد در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: در بحث زیرساخت‌ها شرایط خوبی داریم که در سال ۹۷ توانسته‌ایم فضای پیست تارتان را مجدداً بازسازی کنیم که موقعیت برای ورزش لرستان فراهم شود تا این مسابقات با سطح بالا و کیفیت خوبی برگزار شود.

کریمی ادامه داد: انتظار داریم که عزیزان در سطح فدراسیون و وزارت ورزش شرایط را برای استان لرستان فراهم کنند و از رشته دوومیدانی که رشته مادر است و سابقه خوبی هم درگذشته داشته است و قهرمانان نامی در استان لرستان و در مواد مختلف وجود داشته حمایت کنند‌.

وی با اشاره به ظرفیت لرستان درگذشته و حضور ورزشکاران در المپیک، یادآور شد: امیدواریم شرایط برای استان فراهم تا از ظرفیت‌ها استفاده شود و حمایت فدراسیون و اداره کل و جامعه ورزش نقش بسزایی در این راستا خواهد داشت.

 

  • نویسنده : زینب فیضی