نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: شورای شهر و شهرداری محل دعوا نیست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: شورای شهر و شهرداری محل دعوا نیست.

به گزارش خبرنگار صاحب‌قلم، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در حاشیه دیدار با کارکنان شهرداری خرم‌آباد که در بیت ایشان برگزار شد، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری محل خدمت است نه جدل! نباید فضایی فراهم شود که این جدل‌ها به فضای مجازی و روزنامه‌ها کشیده شود.

وی بابیان اینکه شورای شهر وظیفه نظارت و اختیاراتی دارد، افزود: معنایی ندارد که در شورای شهر جدل به وجود بیاید.

امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه اعضای شورای شهر بایستی با یکدیگر تعامل داشته باشند، خاطرنشان کرد: به‌جای جنبه دادن اجتماعی به مسائل، انرژی خود را صرف خدمت به مردم بکنید.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه اگر پروژه‌ای اشکالاتی دارد جلوی آن را بگیرید، اظهار داشت: شورا ابزار قانونی دارد و می‌تواند از آن استفاده کند.

وی به همدلی و همکاری در شورای شهر و شهرداری تأکید کرد و گفت: به‌جای مباحثه کردن که سبب جلوه گری در بیرون می‌شود بیایید به مردم خدمت کنید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بابیان اینکه امیدوارم تذکر ما موجب خدمت شود، افزود: شفافیت در کار شهرداری‌ها باید وجود داشته باشد چراکه شهرداری با پول و عوارض مردم اداره می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی بیان داشت: برای اعتمادسازی باید شفافیت مالی وجود داشته باشد به‌طوری‌که درآمد و هزینه‌ها مشخص باشد که مردم با دانستن چنین مسائلی کمک بیشتری بکنند.

وی بابیان اینکه نداشتن شفافیت مالی مشکلاتی را در شهرداری‌ها ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: وضعیت برخی از اعضای شورای شهر و شهردار یکی از شهرهای استان اکنون به ناکجاآباد کشیده شده است.

همچنین ببینید :
پیامدهای مخرب برنزه کردن پوست با استفاده از دستگاه در محیط‌های روبسته

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: هم شهرداری و هم شورای شهر باید شفاف عمل کنند چراکه اگر یک‌ذره زد و بندی وجود داشته باشد سر از ناکجاآباد درمیاورند!

مصطفی باقری / صاحب قلم

  • نویسنده : مصطفی باقری